fredag 7. desember 2012

Fredag = helg!



Har flyttet trestubben fra kjøkkenet til stuen for å gjøre plass til noen nye møbler frua i huset har fått på plass...Viser bilder senere. Ble veldig fornøyd med plasseringen :)


Endelig fredag... Gleder meg til resten av helga. I morgen skal vi gå til innkjøp av juletre. Jeg er vokst opp med at juletreet blir pyntet lillejulaften, men skulle gjerne sett at Villaskogen fikk det opp i løpet av helgen... men da har jeg en stor jobb som må gjøres, da min mann ikke er like begeistret....

Jeg elsker julen og har lyst å få mest mulig ut av denne deilige tid. Når 1.januar kommer er det slutt og da er alt som har med julen å gjøre ute av Villaskogen iløpet av noen få timer. Så hvorfor ikke kose seg max den tiden vi har mulighet??? I morgen blir det familiekos med julemarked og pepperkakebaking. På søndag blir det adventskos med venner. Satser på en fin fin helg!

Litt kontorinspirasjon fra Home and Cottage.





























God helg!

Klem Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar