tirsdag 1. januar 2013

SOLA SKINNER I 2013

God morgen til den første dag i resten av ditt liv!

Et nytt år-nye muligheter. Har stått opp til en fantastisk morgen med sol over Villaskogen♡. Denne dagen skal brukes og den skal brukes godt! Kose masse med barna, sunt kosthold, skitur, 1.nyttårsdags middag med mann og barn (satser på at mannen er i form til å lage kalkun), rydde julen ut, meditere, skolearbeid og i seng tidlig.

Hadde det vært opp til meg skulle jula vært ute av Villaskogen♡, men siden feiringen har blitt litt redusert pga sykdom, så tar jeg å rydder den bort etter at barna er lagt i kveld. Så får de en dag ekstra med juletre og det hele.

NOEN ØNSKER FOR 2013

♡ At alle mine kjære nære skal ha god helse!

♡ Mye glede og fellesskap med venner/familie.

♡At det blir mer godhet og toleranse for ulikheter mellom oss mennesker.
 Du har kanskje, som meg, sittet å sett på nyheter og tenkt hvorfor skal det være så vanskelig å avslutte krigene og heller skape fred???
Kan DU svare ja på følgende??:
-er jeg venn med meg selv?
-er jeg venn med min kjæreste?
-er jeg venn med min nærmeste familie?
-er jeg venn med mine naboer?
-er jeg venn med mine kollegaer?
-osv..... Kan du og jeg svare ja på dette, ja da er vi på vei mot å bidra til å skape fred....

MINE MÅL FOR 2013:
♡ Ikke dvele med fortid og ikke leve i fremtiden, men være tilstede i mitt eget liv til enhver tid!
♡Bli i SUPER form.
♡Utfordre meg selv på alle plan.

Livet går fremover og jeg henger ikke på slep. Jeg er med- tilstede med hele meg akkurat her & nå! Jeg skal fra bunn til TOPP og opp,opp,opp!!!!

Følg gjerne Villaskogen ved å trykke på det rosa feltet til høyre under følg Villaskogen♡


Ønsker deg alt godt i 2013!!!!

God klem Helene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar