lørdag 27. oktober 2012

Tjoho godtfolk :)

Håper du har tatt helg & nyter den, men jeg føler med alle sykepleiervenninner som har jobbehelg....
Husk dere får Norge til å gå rundt & fortjener en stor takk! (en liten trøst....)

Viser loftstuen/barnas lekestue en annen gang. Isteden kommer det bilder fra stuen vår. Har sterkt vurdert å male taket hvitt. Men det er mye jobb og hvis jeg først velger å gjøre det må det vedlikeholdes... Hva syns du? Bør jeg bare sette i gang???



Her i huset er ting litt frem og tilbake. Mannen & jeg skulle ut på "det glade liv", men nå viser det seg at vi ikke har barnevakt, så da blir planene endret. Når vi ikke kan dra på besøk, får heller besøket komme til oss. Så vær forberedt for det kan være nettopp deg vi ringer :)

Villaskogens datter har sin formiddagslur & jeg småpusler med oppheng av bilder i trappeoppgangen. Kommer bilder senere. Snille mannen er å hjelper en kompis med flytting.


Håper du har en fin fin lørdag!

Klem Helene







3 kommentarer:

  1. prøver å legge inn kommentar om at du er trukket ut som dagens blogg hos meg http://pinkangel.blogg.no
    Men den vil ikke godta bokstavene (pasord for å komme videre) Prøver igjen.

    SvarSlett