fredag 4. januar 2013

10 000 :)

Hei & hopp :)

Håper du er kommet godt i gang med 2013!!!

Jeg er på sukkeravvenning. Hardt, men deilig! Så denne helgen blir snopfri. Vet at hvis jeg bare kommer meg igjennom de 2 første ukene, så er det ikke noe problem å avstå fra snop. Å tro meg-jeg elsker søte ting....krokodiller, sjokolade osv....

Ser at Villaskogen♡ har nådd 10 000 sidevisninger. Kos at du er på besøk her og håper du vil fortsette å "stikke" innom. Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen fra deg og fortell meg hvis du har blogg. Vil gjerne ha flere å lese!

VILLASKOGENS ♡ STUE I KVELD




I Villaskogen♡ er det fortsatt sykdom for både store & små. Influensaen har rammet oss hardt, men har  inntrykk av at store deler av Norge har ligget nede for telling. Heldigvis er alle i Villaskogen♡ på bedringens vei, så satser på at de fra mandag er tipp topp. Da begynner skolen igjen for min del og jeg gleder meg! Det blir full fres fremover nå med flere praksisperioder, oppgaveskriving og pensumlesing frem mot eksamenene til våren.... Trening og sunn mat satser jeg på gir mye energi, så når sommeren kommer skal jeg ta en velfortjent ferie. 


Planer for helgen? 
Det frister med en svømmetur eller skitur i morgen. 
Hadde en fantastisk skitur på tirsdag sammen med svigers og sønnen min. 


God helg!

Klem Helene 

4 kommentarer:

  1. Sukkeravvenning her også, det er tøffe tider:) god helg. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi klarer det :)

      God helg til deg også!!!

      Klem!

      Slett
  2. Det er så koselig å lese bloggen din:-) Sukkeravvenning her også gitt, ikke lett... Var ikke så flink før jul som jeg hadde planlagt, så da blir det desto tøffere nå:-( Venter bare på at forkjølelsen gir seg nå, så starter treningen for fullt også! Ekstra motiverende å gå ned før jeg skal gjennom assistert befruktning- det kan jo øke sjansene for at spiren sitter!
    God lørdag videre:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Så koselig at du har lagt igjen en hilsen til meg!
      Ønsker deg masse lykke til med trening/kosthold og med assistert befruktning når den tid kommer. Du er tøff!

      klem!

      Slett