mandag 10. desember 2012

Villaskogens frue sine julegaveønsker

Det kan være at noen av mine nære kjære enda ikke har julegaven min i boks, så her følger mine ønsker:

Løpesko-skal bli topp stemning i 2013 :)
 LITE DEMPING: Reebok Zignano Fly 2 passer best for løpere som like mindre demping og god kontakt med underlaget. 
Ny vinterjakke-som holder meg varm & god!

Sjokoladefontene

En søt liten sjokoladefontene. Digg å skjære opp frukter som barna kan dippe med deilig sjokolade til lørdagskos eller til lange skravlekvelder med venninner.






 Skotørker-veldig praktisk med 2 små!Klikk for å se stort bilde







Dugnadshjelp til maling av tak & diverse i Villaskogen♡
 Billett til konsert, show etc..
Kurs i mindfulnes
Kroner en, kroner to, kroner tre.... kommer godt med i studenttilværelsen!
Gavekort på Holmen spa
Weekendtur til storby i Europa-gjerne Barcelona. Byen som har alt for meg: deilig tapas, vin og shopping. Når jeg trenger et forfriskende bad er stranden ved min side. Hola hola!

Gleder meg til julaften!

Klem Helene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar